Wkenl

Hoe om honkbal te spelen

Hoewel honkbal is een zeer populaire sport, het is niet de makkelijkste spel in de wereld om te leren. Een beginner kan heel goed vinden het verwarrend en een beetje ontmoedigend. U mag harte te nemen, echter in de wetenschap dat miljoenen spelers over de hele wereld en door de jaren heen met succes hebben geleerd de fijne kneepjes van wat velen beschouwen als een lonende en prachtig spel.

Wat volgt is een eenvoudige gids voor een aantal fundamentele aspecten van honkbal. Een grondige beschrijving van de regels en strategieën van het spel, als de bij het spelen het goed technieken, valt buiten het bestek van dit artikel. Als je echt geïnteresseerd in het leren van de sport, zult u waarschijnlijk liquideren doen wat de meeste spelers doen: je laat iemand op honkbal al ervaring laten zien hoe je het spel speelt. Je zult waarschijnlijk merken dat de benodigde inspanning is de moeite waard.

Let op: dit artikel gebruik van mannelijke voornaamwoorden maakt bij de verwijzing naar de spelers. Honkbal wordt meestal gespeeld door mannen. Vrouwtjes vaak aangetrokken in de richting softbal, wiens regels verschillen een beetje van die van honkbal.


Stappen

Hoe om honkbal te spelen. Een honkbal spel bestaat uit twee teams proberen elkaar outscore.
Hoe om honkbal te spelen. Een honkbal spel bestaat uit twee teams proberen elkaar outscore.

De basis van het honkbal

  1. 1
    Een honkbal spel bestaat uit twee teams proberen elkaar outscore. De winnaar is het team met de meeste "runs" (punten) op het einde van het spel. Een team probeert een punt te scoren door het hebben van een speler raakte een geworpen bal met een knuppel en vervolgens verbeteren door een regeling van de vier 'bases. " Een run wordt gescoord als de slagman (of "beslag") is in staat om te lopen op elke basis in volgorde zonder pensioen ("put out") door de tegenpartij. Dat team, het spelen van de verdediging, positioneert zich in heel het gebied en probeert de hitter pensioen door de geslagen bal in de lucht vangen of door picking it up en aan te raken ("tagging") de slagman (of een andere base-runner) met de bal terwijl die speler wordt uitgevoerd tussen de bases. Als alternatief kan het verdedigende team een ​​"out" opnemen door "drie slag" het beslag of door gebruik van de 'force play, "die beide evenementen worden later beschreven.
  2. 2
    Een spel duurt een voorgeschreven aantal ronden, genaamd 'innings' (meestal negen, maar vaak minder in de jeugd competities). Een spel dat is gebonden aan het eind van de verordening spelen zich zal doorzetten in "extra" innings totdat een team is de toekomst aan het einde van een inning. Honkbal wedstrijden eindigen in een gelijkspel alleen onder zeer zeldzame omstandigheden.
  3. 3
    Een inning bestaat uit twee helften. Elke halve inning ziet een team raken en het andere team spelen verdediging. De teams wisselen rollen in het volgende half-inning en ga zo afwisselend tussen aanval en verdediging voor de rest van het spel. De eerste helft van elke inning kenmerkt de hosting ("thuis") team spelen defensie en de "bezoeken" team batting. Een halve inning eindigt wanneer het verdedigende team registreert drie "outs" tegen de batting team (dat wil zeggen, wanneer drie slagmensen / lopers zijn gepensioneerd voordat ze erin slagen om de hele weg, voet vooruit naar de basis, rond de infield.)
  4. 4
    Een team bestaat meestal uit negen spelers actief deelnemen aan een spel op een bepaald moment. Bepaalde honkbal competities staan ​​het gebruik van een tiende deel speler (een 'designated hitter') die deelneemt alleen wanneer zijn team is "slagbeurt" (afspelen delict). Sommige jongeren competities machtigen tot het gebruik van een extra aanvallende speler, die bekend staat als een "extra hitter."
  5. 5
    Een honkbalveld (meestal gras) bestaat eerst uit een vierkant-vormige "infield" (als een "diamant" te zijn wanneer bekeken vanuit een hoek) met een "basis" (een canvas zak) gevestigd op drie van de hoeken van het plein en een rubbermat bekend als "de thuisplaat," gelegen op de vierde hoek. Een veel grotere "outfield" veel verder reikt dan het infield en eindigt meestal in een hek op grens van het gebied is het verst van het infield. De infield hoeken worden aangeduid als eerste basis, tweede basis, derde honk en thuisplaat. Dat is de volgorde waarin een slagman loopt na het raken van de bal. De slagman scoort een run door het succesvol bevorderen van rond de infield en terug naar de thuisplaat (waar hij begon bij het raken van de bal) zonder stak (zie uitleg hieronder) door het andere team (het team "in het veld.")
  6. 6
    Lijnen zijn aangegeven op het gebied dat zich uitstrekt van de thuisplaat naar het eerste honk en vanaf de thuisplaat naar het derde honk. Deze basislijnen worden uitgebreid naar het outfield hek en dienen als edge markers voor het outfield. Deze uitgebreide lijnen worden genoemd "vuile lijnen," omdat ze markeren de scheiding tussen "eerlijke" territorium (waar een slagman goed kan raken van de bal) en "fout" territorium (waar een hit bal niet wordt beschouwd als goed geraakt).
  7. 7
    Er zijn negen defensieve posities op het veld, zes in het infield en drie in het outfield. De infielders zijn:
    • Pitcher: de speler die staat in het midden van het infield en begint elk spel door het gooien ("pitchen") de bal in de richting thuisplaat, waar de slagman staat klaar om het te raken.
    • Catcher: de speler die staat of hurkt achter de thuisplaat (aan de kant van de plaat tegenover de werper) en is bereid om de vangst van de geworpen bal als het beslag niet in slaagt om het te raken.
    • Eerste honkman: deze speler staat in de buurt (en de tweede-base kant van) het eerste honk.
    • Tweede honkman: deze speler staat in de buurt (en de eerste-base kant van) het tweede honk.
    • Derde honkman: deze speler staat in de buurt (en de tweede-base kant van) derde honk.
    • Shortstop: deze speler staat in de buurt (en de derde-base kant van) het tweede honk.
  8. 8
    Het outfield is losjes verdeeld in links, midden en rechts velden, gezien vanaf de thuisplaat. De veldspelers staan ​​veel verder dan het infield en zijn bereid om een ​​bal te raken om hun omgeving te halen en gooi het naar een medespeler in het infield.
  9. 9
    Een honkbal spel begint wanneer gooit de pitcher een bal ("maakt een pitch") richting van de thuisplaat, terwijl een "beslag" (of "hitter") wacht er om te proberen om het te raken. Het beslag zal zich positioneren in een van de "dozen slagman" (rechthoeken afgebakend door lijnen op de grond aan weerszijden van de thuisplaat). In afwachting van de toonhoogte, het beslag gezichten thuisplaat, maar kijkt naar de werper en houdt een hitting hulpmiddel (de vleermuis) gespannen achter de schouder verst van de werper. Vanuit het perspectief van de werper, zal een rechtshandige slagman staan ​​aan de rechterkant van de thuisplaat, en een linkshandige slagman zal staan ​​aan de linkerkant.
  10. 10
    Als er geen honklopers op het moment, de werper, met behoud van de voet contact met de pitching rubber (hieronder beschreven), zal doorgaans "liquideren" voor het gooien van de bal. De wind-up is meestal een swingende, draaiende beweging ontworpen om de werper extra impuls en macht achter de toonhoogte te geven. Eventuele lopers op basis, zal de werper niet ingaan op een wind-up, want lopers konden beginnen naar de volgende basis tijdens de wind-up, waardoor het verkrijgen van een voordeel tegen elke defensieve inspanning om het voorschot te voorkomen. In plaats daarvan, met lopers op de honken, voor het gooien van de bal van de werper (terwijl het contact met de pitching rubber) zal "gaan in een rek," dat is een geposeerde ("set") positie die het mogelijk maakt de werper om naar te kijken ("check") de lopers om zeker te zijn dat ze niet dwalen te ver van de basis die ze innemen (en het makkelijker maken om te stelen van een base, zoals hieronder beschreven). (Runners mogen vooruit iets voorbij ("lead off" van) hun basis in afwachting van het volgende spel, maar moet dat doen met de nodige voorzichtigheid, omdat zij onderworpen zijn aan wordt uitgetikt wanneer deze niet in contact komt met de bodem.) De wind-up en de rek positie zijn beter te begrijpen als ze eerder dan bent gezien gewoon beschreven.
  11. 11
    Zodra de werper gooit een pitch, kan het beslag kiezen om zijn knuppel zwaaien naar de bal, in een poging om het te raken, of te laat de bal gaan zonder slingeren (dat heet "het nemen van het veld.") Als het beslag neemt de toonhoogte, een scheidsrechter (meestal achter de catcher) zal bepalen of het veld was een "staking" of een "bal". Een staking is een pitch die door het loopt "strike zone," dat is het gebied juist boven de thuisplaat en hoger dan de knieën van de slagman en lager dan zijn schouders. Een 'bal' is een pitch dat niet lukt om door de strike zone. (Scheidsrechters zullen verschillen in hun inschatting van de strike zone.) Als een slagman ophoopt three strikes, wordt hij "out" door de scheidsrechter. Dat is een "drie slag." Als een werper gooit vier "ballen" om een ​​beslag, wordt het beslag gegeven een automatische pas (een zogenaamde 'lopen' of een 'basis op ballen ") naar het eerste honk. Er zijn situaties waarin een werper opzettelijk loopt een beslag om tactische redenen (een "opzettelijke vrije loop," "opzettelijke vrije loop," of "opzettelijk vier ballen").
  12. 12
    Als het beslag schommeling bij de bal, een van de drie dingen meestal zal gebeuren:
    • Het beslag mist de bal. Dat wordt beschouwd als een "staking."
    • De slagman slaat de bal in fout gebied (een "foutbal"). Met andere woorden, de geslagen bal reist in de lucht of op de grond aan de rechterkant van de eerste-basislijn (of de verlenging naar rechts veld) of aan de linkerkant van de derde basislijn (of de verlenging in linker veld). (Nogmaals, "links" en "rechts" zijn zoals waargenomen vanuit de thuisplaat.) Een overtreding bal wordt beschouwd als een staking, tenzij het beslag heeft al twee stakingen tegen hem, in welk geval de foutbal (zolang het niet gevangen in mid-air door een verdedigende speler) wordt behandeld alsof er niets gebeurd was, en het spel begint opnieuw. Een slagman het slaan van een fout bal mag niet door naar het eerste honk, en geen base-runner kan vooraf ook niet. Een overtreding bal gevangen in de lucht door een verdedigende speler wordt opgenomen als een out, en het beslag is gepensioneerd. In dit geval, kan een agent vooruit na "tagging up" (zoals hieronder beschreven).
    • De slagman slaat de bal in goed gebied. Dat is wanneer de meeste van de actie van een spel plaatsvindt.
  13. 13
    Wanneer de slagman slaat een eerlijke bal, zijn eerste verantwoordelijkheid is om te draaien naar het eerste honk zonder stak. Een slagman is uit als de geslagen bal gaat in de lucht en wordt gevangen door een verdedigende speler voordat hij de grond raakt. (Dit kan gebeuren in een van beide goed of fout gebied.) Het beslag is ook uit als de geslagen bal de grond in goed gebied wordt gehaald door een tegenstander die vervolgens gooit het naar de eerste honkman (of een andere teamgenoot), die stappen op het eerste honk (of labels van de slagman de bal) voordat het beslag kan stappen op het eerste honk. De slagman / loper wordt gezegd dat "uit op het eerste (basis)."
  14. 14
    Als het verdedigende team niet in slaagt om het beslag stak toen hij raakt een eerlijke bal, het beslag is "veilig" op het eerste honk en wordt gewoonlijk gecrediteerd met een 'hit'. (Zie de bespreking van "fouten" hieronder.) De slagman / loper kan ervoor kiezen om te blijven op het eerste honk voor het moment. Als de slagman stopt op het eerste honk, dan op latere toneelstukken het beslag (nu genoemd een "runner") krijgt de kans om door te gaan naar de andere grondslagen (en uiteindelijk naar de thuisplaat om een ​​punt te scoren) wanneer een teamgenoot raakt een beurs hebben bal niet in de lucht gevangen door een verdedigende speler. Een loper niet in contact met een base kan worden gelabeld door de bal door een tegenstander worden. Een "tag" bestaat uit het vasthouden van de bal ofwel met blote handen of met een honkbalhandschoen en het aanraken van de loper met de blote of gehandschoende bal. Lopers zijn veilig van wordt getagd alleen wanneer ze in contact met een base of hebben het gemaakt veilig naar de thuisplaat.
  15. 15
    Als het beslag maakt het veilig naar het eerste honk en stopt daar, heeft hij sloeg een "single" (opnieuw aangenomen dat er geen defensieve "fout" op het spel.) Als de slagman slaat een eerlijke bal om een deel van het veld waar geen verdedigende speler kan onmiddellijk beveiligen en gooi het naar het infield, kan het beslag vooruit voorbij het eerste honk toen hij denkt dat hij kan doen zonder te worden gelabeld door een infielder. Aldus kan de loper verleden eerste honk verder en stoppen bij tweede basis (dit heet slaan van een "dubbele"). Hij kan ervoor kiezen om niet te stoppen tot het bereiken van het derde honk (een "triple"). Hij kan besluiten dat hij veilig kan blijven helemaal rond het infield en terug naar de thuisplaat (dit is een "home run"). Een loper zal stoppen als hij denkt dat hij is gegaan voor zover mogelijk zonder uitgetikt (of bij het afwerken van een home run). Het beslag wordt gecrediteerd met een automatische home run toen hij raakt een eerlijke bal die voert door de lucht over het outfield hek. Op een home run, niet alleen het beslag score een run, maar dat doen alle teamgenoten die waren base-lopers voorsprong op de slagman wanneer de bal werd geraakt.
  16. 16
    Een spel eindigt wanneer de slagman en alle basis-lopers ofwel worden gedoofd of bereiken van een basis of thuisplaat veilig. In ieder geval, zo merkte direct hieronder, eindigt een toneelstuk als drie outs zijn opgenomen binnen een halve inning.
  17. 17
    Een halve inning eindigt wanneer het verdedigende team drie outs heeft opgenomen tegen de batting / running team (het team "slagbeurt"). Elke lopers niet buiten gezet door de verdediging, maar die niet zijn gevorderd tot de thuisplaat toen een halve inning uiteinden worden gezegd te zijn "links op de basis."
  18. 18
    De 'force play "is misschien wel de meest verwarrende aspect van honkbal, maar het zo geregeld dat het essentieel is om het te begrijpen voordoet. Het eerste punt om te begrijpen is dat wanneer een slagman slaat een eerlijke bal, elke teamgenoot "op basis" op het moment zou normaal gesproken om te gaan naar de volgende base of daarbuiten. In feite, is een basis-runner nodig om te proberen om door te gaan als er teamgenoot-lopers oprukkende van elke base achter hem. Hij is dus "gedwongen" om te proberen door te gaan naar het volgende honk, omdat er geen basis kan worden bewoond door meer dan een loper op een moment. Een basis-loper is niet verplicht om door te gaan, maar als lopers niet rukken uit elke voet achter hem. Bijvoorbeeld, als een loper het tweede honk bezet aan het begin van een toneelstuk, en er is geen loper bezetten eerste honk, dan wanneer de slagman slaat een eerlijke bal, de loper is niet verplicht om het tweede honk en vooraf aan de derde te verlaten, omdat er is geen runner oprukkende uit eerste. Dus de loper is niet "gedwongen" door een collega-base-runner om de veiligheid van het tweede honk te verlaten en proberen om verder te gaan. Hetzelfde geldt wanneer een loper bezet derde base terwijl een of beide van de voorgaande bases onbezet. De loper op het derde is in dit geval niet nodig om door te gaan in de richting van de thuisplaat wanneer de bal wordt geraakt en kunnen ervoor kiezen om te blijven op de derde, vooral als hij gelooft dat het verdedigende team is waarschijnlijk om hem te taggen uit en bevordert tegelijk. In elk voorbeeld, dan, de loper wordt niet gedwongen te lopen naar het volgende honk. Een loper wordt gedwongen om door te gaan wanneer de bal wordt geraakt als er een loper bezetten elke vorige basis. Merk op dat een loper bezetten eerste honk aan het begin van een toneelstuk wordt gedwongen om door te gaan wanneer de slagman slaat een eerlijke bal, omdat het beslag zal proberen om het veilig te maken naar het eerste honk, en dus de loper moet ontruimen eerste honk om ruimte te maken voor de slagman / loper. Een uitzondering op deze regel doet zich voor wanneer de slagman slaat de bal in de lucht. Als blijkt dat een verdedigende speler is waarschijnlijk de bal te vangen in de lucht, zijn lopers niet gedwongen om door te gaan en in feite aan de basis moet blijven tot na de slagman "fly ball" wordt betrapt, waarop zij kunnen vooruitgaan indien ze willen. Als de fly bal zakt naar de grond-afgevangen, zullen alle lopers de behandeling van de fly bal alsof het een "ground bal" en vooraf als dat veilig kan doen of indien daartoe gedwongen. (De "infield fly" regel wordt onder bepaalde soortgelijke situaties en zal later worden besproken.) De betekenis van de gedwongen loop ligt in het feit dat elke loper gedwongen om vooruit door een verdedigende speler die de bal kan worden gebracht en alleen maar stappen op de basis of plaat de loper is het bevorderen van voor de loper aankomt. De verdedigende speler moet niet een gedwongen loper, die wordt beschouwd als moeilijker dan gewoon het stappen op de voet te taggen. Dus de loper wordt "gedwongen uit." Omdat een 'force out' is makkelijker voor het verdedigende team te bereiken dan een label, zal infielders vaak zichzelf en elkaar van het bestaan ​​van mogelijke kracht speelt, op basis van de locatie van de basis-lopers aan het begin van een toneelstuk te herinneren. Hoewel de gedwongen loop klinkt ingewikkeld, zal het zien van het gebeuren een paar keer helpen om het te begrijpen.
  19. 19
    Een van de meer spannende - en moeilijk - verdedigende acties in honkbal is de 'double play', waarin het verdedigende team registreert twee outs op het zelfde spel. Een gemeenschappelijke dubbelspel treedt op wanneer een bal wordt geraakt op de grond om een ​​infielder, gooit die de bal naar een medespeler die zich op het tweede honk (dwingt dus een loper oprukkende van de eerste), en vervolgens de teamgenoot gooit direct de bal naar het eerste honkman die dwingt uit de slagman / loper. Er zijn vele variaties op het dubbelspel, met inbegrip van degenen met "line-drives," die zijn ballen in de lucht, maar "op een lijn" direct bij een verdedigende speler. Als de veldspeler de bal vangt voordat hij de grond raakt, de slagman is uit. Zoals in het geval van een gevangen "fly ball," een basis-loper mag niet vooruit op een lijn-schijf totdat de bal wordt gevangen, en dan alleen nadat "tagging up," wat betekent dat de loper stappen op de basis dat hij bezet op het moment. (gevestigd in een basis betekent te staan ​​op of bij die basis.) Als de infielder die de lijn-aandrijving ving de bal kan gooien naar een teamgenoot op een basis voor een loper kan terugkeren naar taggen up, de runner is ook, het invullen van een dubbelspel. Er zijn te veel mogelijke double-play sequenties om hier te beschrijven, maar ze allemaal betrekken ofwel met pensioen het beslag en een base-runner of pensioen twee base-lopers, een voor een, in hetzelfde spel. Een dubbelspel zal niet plaatsvinden als er al twee uit toen een toneelstuk begint, omdat in dat geval de verdediging heeft slechts een op de helft-inning af te sluiten.
  20. 20
    Het is ook mogelijk voor de verdediging van een 'triple play', het opnemen van drie outs op het zelfde spel te maken. Dit is een zeldzame en moeilijk prestatie en meestal gaat een lijn-aandrijving gevangen in het infield, gevolgd door twee snelle kracht speelt op lopers proberen te taggen op naar hun respectievelijke bases. Er zijn vele andere mogelijke triple-play scenario.
  21. 21
    Dubbele en driedubbele speelt kan eerst betrekken doorhaling van de slagman, onmiddellijk gevolgd door tagging een of twee base-lopers proberen om nog vooruit zonder het beslag te hebben sloeg de bal. Dit brengt het onderwerp van "gestolen honken."
  22. 22
    Base-lopers zal soms proberen om verder te gaan met "stelen" van een basis. Dit gebeurt wanneer een loper het initiatief neemt om te draaien naar de volgende base, zelfs wanneer het beslag niet heeft geraakt de bal. Meestal zal een loper zijn poging om te stelen als de werper begint zijn levering van een pitch aan de plaat te beginnen. Als het beslag neemt de toonhoogte of als hij zwaait en mist, kan de catcher proberen om de loper uit door het gooien van de bal naar de infielder het dichtst bij de basis van de loper probeert te stelen zetten. Dat infielder zal dan proberen om taggen uit de loper. (Een gedwongen loop is niet mogelijk in dit geval, omdat de loper niet werd gedwongen om zijn vorige basis vertrekken.) De verdediging zal een dubbelspel te maken als de slagman slaat out en de catcher vervolgens "gooit" een loper probeert te stelen. In het geval van een poging tot stelen van huis, zou de catcher de speler probeert om de loper uit te taggen.
  23. 23
    Een "fout" is een misplay begaan door een verdedigende speler. Fouten meestal bestaan ​​uit het laten vallen van een fly bal, een grond bal of een goed geworpen bal, of het maken van een slechte worp naar een medespeler. Er zijn ook andere mogelijke fouten, maar in het algemeen zijn ze betrekken het niet de bal te behandelen op een manier die hij redelijkerwijs zou kunnen worden verwacht om een ​​verdedigende speler. Een misplay wordt beoordeeld een fout alleen als het resulteert in een beslag of een loper oprukkende veilig. Een slagman bereiken veilig het honk op een fout wordt niet gecrediteerd met een treffer.
  24. 24
    Een beslag wordt gezegd dat "bunt" een geworpen bal toen, in plaats van swingende in het veld, hij alleen maar houdt de vleermuis uit voor hem en laat de bal raakte de vleermuis. Typisch een stootslag bal zal niet erg ver van de thuisplaat te reizen, meestal nog in het infield. In de meeste opzichten een stootslag wordt beschouwd als elke geslagen bal, en spelen na een stootslag verloopt zoals gewoonlijk. Het beslag zal proberen om veilig het eerste honk te bereiken, en alle basis-lopers zal proberen om verder te gaan als bij elke geslagen bal. Een stootslag foutbal is een staking tegen het beslag, en als het gebeurt met twee stakingen al tegen hem, de slagman fout stootslag resultaten in zijn geroepen out (technisch gezien een 'strike out ").

Aantal finesses

  1. 1
    Een beslag zal worden beloond met een gratis pas voor het eerste honk als hij (of zijn kleding) wordt geraakt (of zelfs begraasd) door een geworpen bal, zolang het beslag maakt een poging om niet geraakt, en zolang de bal is niet in de staking zone wanneer het in aanraking komt het beslag. Dit staat bekend als zijnde "geraakt door het veld."
  2. 2
    Een minder voorkomende manier een beslag kan worden toegekend eerste honk is via "hinderen-catcher", waarbij de vanger of zijn fielding mitt contact te maken met de slagman of zijn knuppel terwijl het beslag is swingend op een toonhoogte.
  3. 3
    Het beslag zal worden opgeroepen als hij stappen op de thuisplaat, terwijl swingende op een toonhoogte.
  4. 4
    Een geslagen bal die stuitert thuisplaat voordat je ergens anders wordt beschouwd als een fout bal.
  5. 5
    Een "fouttip" is een pitch die louter wordt begraasd door de vleermuis en blijft op zijn baan, misschien wel iets aangepast, naar of langs de catcher.

Een overtreding tip (net als bij elke fout bal) wordt beschouwd als een staking, tenzij het beslag heeft al twee stakingen tegen hem. Een uitzondering doet zich voor als het beslag, met twee stakingen al, raakt een foul tip die wordt gevangen door de catcher, in welk geval het beslag wordt opgeroepen stakingen.

Meer basics

  1. 1
    Een goed verzorgde honkbalveld bestaat voornamelijk uit gras. Echter, er zijn verschillende "huid" gebieden zonder gras. Het gebied rond huisplaat vuil, evenals de lijnen van reizen tussen bases (de "base paden"), en de buitenomtrek van het bouwland. Deze regeling maakt het voor iedere infielder over vuil te staan ​​aan het begin van elk spel. Ook is een heuvel van verpakte vuil geplaatst in het centrum van het infield. Dit is "heuvel pitcher's" het. Net zoals thuisplaat is bevestigd aan de grond, is een rechthoekige, rubberen mat in het midden van de heuvel van de werper. De werper staat met tenminste een voet op deze "pitching rubber", terwijl de voorbereiding om de bal te gooien en moet in contact komen met het bij het loslaten van de bal. De heuvel is bedoeld om de pitcher een beetje bergafwaarts momentum (en toegevoegde velocity) bij het werpen naar de slagman. (Meer op latere pitching.) De pitching rubber, meet twee meter bij zes centimeter, wordt geplaatst twintig meter, zes centimeter van de thuisplaat. Een andere "gevild" oppervlakte van het terrein is de "warning track" die loopt net binnen de lengte van de outfield hek. Deze track is bedoeld om een ​​outfielder te vertellen dat hij nadert het hek, zonder te kijken (waardoor een botsing te vermijden met het hek terwijl zijn ogen op een fly bal).
  2. 2
    De bases zijn vierkant-vormige draagtassen, vijftien centimeter aan een kant en uitbreiding van ongeveer drie centimeter boven de grond. Elke basis is gepositioneerd negentig meter van de dichtstbijzijnde basis. Vorm thuisplaat is een gecombineerde vierkant en driehoek. Het is veel dunner dan een basis en ligt vlak bij de grond.
  3. 3
    Honkbalknuppels zijn meestal gemaakt van hout, hoewel aluminium vleermuizen worden vaak gebruikt in de jeugd competities. Vleermuizen zijn grofweg cilindervormig, maatregel ongeveer drie meter lang en twee tot drie centimeter in diameter (afmetingen kunnen variëren van vleermuis tot vleermuis en zijn kleiner voor jongere spelers).
  4. 4
    Alle verdedigende spelers dragen lederen afhandelen handschoenen aan hun niet-werpen handen om hen te helpen de vangst van een geworpen of geslagen bal (als een snel bewegend honkbal moeilijk om met blote handen te vangen kan zijn). De handschoenen van de catchers en eerste basemen zijn meer behoorlijk bekend als "wanten" en hebben een andere vorm van andere afhandelen handschoenen aan de bijzondere eisen van deze spelers te ontmoeten.
  5. 5
    Formeel georganiseerd honkbal teams vergen doorgaans hun spelers om uniformen te dragen tijdens wedstrijden. Uniformen bestaan ​​meestal uit shirts (met de team naam en het nummer van de speler), broeken, petten, kousen en cleated schoenen. Daarnaast zal catchers op elk niveau van het honkbal beschermende kleding bestaande uit maskers, helmen, en borst, knie, scheenbeen en voet bewakers don. Deze items helpen catchers beschermen tegen gekwetst door overtreding tips. Een plate umpire (achter de catcher) draagt ​​dezelfde beschermende kleding.
  6. 6
    Honkbal games zullen ergens in dienst van een tot zes scheidsrechters, de ambtenaren die belast zijn met toezicht op de spel en ervoor te zorgen dat regels en voorschriften worden nageleefd. De plate umpire noemt ballen en stakingen en beslist of lopers zijn veilig of uit op de thuisplaat. Daarnaast zal scheidsrechters nemen posities in de buurt van elk van de andere grondslagen voor lopers veilig of roepen. In een paar games, twee andere scheidsrechters zullen het station zich in het outfield in de buurt van de overtreding lijnen te helpen het infield scheidsrechters bepalen of een fly bal in de reële of fout gebied is geland. Bij lagere (jongere) niveaus van honkbal, kan de taak van umpire dalen tot zo weinig als een persoon, die zou waarschijnlijk neme zijn positie in de buurt van de pitching heuvel. Op alle niveaus van honkbal, is een scheidsrechter's "call" (besluit) als definitief beschouwd, en als een team-lid wordt betwist oproep van een scheidsrechter, doet hij dat op het risico te worden uitgeworpen uit een spel.
  7. 7
    De mensen die belast zijn met het begeleiden van een team tijdens wedstrijden en trainingen zijn de "coaches." De belangrijkste coach wordt genoemd de "manager." Hij houdt toezicht op alle game-gerelateerde activiteiten. Hij beslist over de "slagvolgorde" (de volgorde waarin de spelers raken) en kent defensieve posities aan elke speler. Hij is ook verantwoordelijk voor alle offensieve en defensieve tactiek tijdens een spel. De manager bepaalt ook elke speler-vervangingen gemaakt tijdens een spel. Een beheerder kan op elk moment van het spel een van zijn spelers te verwijderen en te vervangen door andere spelers. (In tegenstelling tot andere sporten, een honkbalspeler uit een spel mogen niet opnieuw in te voeren het spel later.) De coaches zullen de manager staan ​​in specifieke gebieden, met name wat betreft het slaan en pitching. Een typische team zal een manager en twee of drie coaches.

Meer dingen om te weten

  1. 1
    Misschien wel de moeilijkste honkbal positie om goed te spelen is werper. De werper staat zestig meter van de thuisplaat (in de hogere niveaus van de sport) en moet in staat zijn om de bal heel hard en met nauwkeurigheid te gooien. De mogelijkheid om de bal te spinnen terwijl het gooien van het (en daarmee het "curve" in de vlucht) is ook erg belangrijk. Doel van de werper is om de staking zone raken (of zeer naderen is) bij iedere worp, maar om zo snel of met zo'n gebogen boog dat het beslag niet in staat om het te raken (of in ieder geval niet in staat om het te raken zal de bal te gooien goed). Een moeilijkheid voor de werper is dat de daad van het maken van een groot aantal plaatsen moeilijk kan zijn op een speler arm en schouder. Een geleidelijke "warm-up" periode is essentieel voordat een pitcher komt in een spel. Vaak is een werper zal moeten zijn arm rusten voor enkele dagen na het werpen prestaties voordat u de toonhoogte in een ander spel. Vooral op lagere niveaus, managers en coaches wordt verwacht dat zij de armen van jonge werpers te beschermen door ze oordeelkundig in de loop van een honkbal seizoen.
  2. 2
    Tijdens een wedstrijd, kan de manager of pitching coach beslist de huidige werper gaat het niet goed en moet worden vervangen ("opgelucht") door een andere werper. In dit geval zal de beheerder een hulpwaterkruik opwarmen in de "bullpen" (een gebied in de buurt van het speelveld waar kruiken warm-up plaatsen in voorbereiding kan gooien voor het invoeren van het spel). De beheerder kan een aantal werpers gebruiken tijdens de loop van een spel. Terwijl hulpwaterkruiken in de bullpen kunnen zitten tijdens een spel, een team van andere spelers meestal zitten op een bankje (of "dug-out") in fout gebied op zowel de eerste-of derde-base kant van het infield. Er zal meestal een aparte dugout voor elk team zijn.
  3. 3
    Net zoals de manager mag vrij vervangen door een pitcher voor een ander, kan hij eveneens vervangt alle andere spelers ook, in gedachten houden dat een speler uit een wedstrijd niet kan opnieuw in te voeren. Roster Een typische team zal maar liefst 25 spelers bevatten, en de manager is vrij om zo veel gebruiken in een spel als hij wil, maar niet meer dan negen tegelijk (tien, bij gebruik van een aangewezen hitter, de "DH" typisch zal bat in plaats van de werper van zijn team, maar zal de verdediging niet te spelen). Een vervangende speler zal slaan op dezelfde plek in de slagvolgorde, dat de speler die hij vervangt had geslagen.

Een paar details

  1. 1
    Een "opofferingsstootslag" zou kunnen plaatsvinden als er ten minste een loper op het honk. Een ervaren bunter kon bunt de bal op een zodanige wijze dat een infielder op "afhandelen van de bunt" (pak de bal) en gooi het beslag uit op het eerste honk in plaats van het gooien naar een andere basis om te proberen voor het blussen van een loper induceert. Dus de slagman is uit terwijl "offeren" zich voor het welzijn van het team, waardoor een teamgenoot te gaan naar de volgende basis. Een loper op het eerste honk, die voorschotten aan de tweede (of derde) base (op een te spelen, niet alleen een stootslag) wordt gezegd te hebben verplaatst naar "scoringspositie," want het is veel gemakkelijker om een ​​punt te scoren uit tweede of derde honk na een raken in het outfield dan is het vanaf het eerste honk.
  2. 2
    Een "opofferingsslag" wordt een fly bal raakte ver genoeg van het infield om een base-runner te taggen op en gaan naar de volgende basis. De loper kan taggen en te vertrekken voor de volgende honk zodra de fly bal wordt gevangen (of alleen maar aangeraakt) door een outfielder. Om vooraf de runner's te voorkomen, zou de verdediging moeten de loper taggen voordat hij bereikte de geavanceerde basis. In een succesvolle offer-fly, de slagman is uit terwijl "offeren" zich voor de vooruitgang van een teamgenoot.
  3. 3
    Twee lopers niet bezetten dezelfde basis tegelijkertijd. Indien, als gevolg van miscommunicatie of misverstand, twee lopers liquideren op dezelfde basis, beide spelers (maar niet beide) worden uitgetikt, hoewel ze beiden misschien aanraken van de basis (meestal een positie van veiligheid).
  4. 4
    Een base-runner mag niet een andere in het uitvoeren van de bases passeren. Als dit gebeurt, wordt de loper die was achter de andere loper in het begin van het spel verklaard uit.
  5. 5
    Elke base-runner getroffen door een geslagen eerlijke bal (terwijl het niet aanraken van een base) zal onmiddellijk worden verklaard uit. Het spel is dan voorbij, en alle andere base-lopers zullen worden teruggestuurd naar welke basis zij het meest recent gepasseerd of bezet. (Een loper getroffen door een geslagen bal terwijl in fout gebied zal niet uit. De bal is gewoon fout verklaard, en het spel is voorbij.)
  6. 6
    Elke base-runner bepaald dat deze buiten de normale basis paden worden uitgevoerd zal worden verklaard uit.
  7. 7
    Een basis-loper kan worden teruggetrokken wanneer gevangen in een "vervallen" (ook bekend als een 'augurk'). Een overzicht bestaat uit twee of meer verdedigende spelers rond de loper tussen bases en het gooien van de bal heen en weer aan elkaar in een poging om een ​​label uit de loper, terwijl hij probeert weg te houden van wie heeft de bal en bereiken een basis veilig. Een overzicht goed uitgevoerd door de verdediging zal slechts een paar momenten en een paar worpen duren.
  8. 8
    Elke base-runner gevonden te bemoeien met (meestal, lopen in) infielder terwijl de laatste is een poging een geslagen bal op het veld zullen door worden verklaard "inmenging runner's."
  9. 9
    Als een base-runner wordt getroffen door een geworpen bal, de loper is niet uit, en het spel gaat verder alsof de loper niet was aangeslagen.
  10. 10
    Als een geworpen bal reist buiten het speelveld, wordt de bal beschouwd als "dood" en het spel eindigt, met elke base-lopers toegestaan ​​om verder te gaan naar de basis dan wat de basis van de loper naderde ten tijde van de 'omverwerping. "
  11. 11
    Een "wilde worp" is elke toonhoogte, gegooid met een loper of lopers op de honken, dat de staking zone mist door zo'n ruime marge die de catcher in staat is om te vangen of te beheersen, de bal weg van de catcher en waardoor de runner (s) om verder te gaan. Dit is niet officieel aangewezen een fout van de werper.
  12. 12
    Indien een pitch, gegooid met een loper of lopers op de honken, wordt beschouwd als "vangbaar" door de catcher en toch krijgt van hem weg, waardoor elke loper om door te gaan, wordt het genoemd een "doorgeschoten bal." Dit is niet officieel aangewezen een fout van de catcher. Elke pitch die de grond raakt voordat ontwijkt de catcher (en waardoor loper vooruitgang) wordt beschouwd als een wilde worp in plaats van een doorgeschoten bal.
  13. 13
    De "officiële scorer" is de persoon die verantwoordelijk is voor de beslissing of een toneelstuk gaat om een hit, een fout, een wilde worp of een doorgeschoten bal. De officiële scorer zal meestal houden aan de game van een gereserveerd voor toeschouwers of de persruimte.

Slotwoorden

  1. 1
    Wees niet ontmoedigd als al deze gegevens lijkt overweldigend en verwarrend. Zodra je begint te spelen (of alleen maar kijken) het spel, zal het duidelijker voor u geworden, vooral met de hulp van anderen die al de sport begrijpen. (Vergeet niet al die miljoenen andere spelers.) De realiteit is dat honkbal is een moeilijk spel te beheersen. Geen defensieve positie is bijzonder gemakkelijk om te spelen, en het slaan tegen een ernstige pitcher is niet gemakkelijk. Zoals met vele bezigheden, wordt een groot deel van de praktijk nodig is om een ​​succesvolle voetballer te worden.
  2. 2
    Om de lezer die heeft het zo ver gemaakt, gefeliciteerd. Er is nog een regel te bespreken. Het is een belangrijk, maar als het lijkt verwarrend, maak je geen zorgen over. De scheidsrechters zullen begrijpen en handhaven van de regel op de zeldzame gelegenheden het van toepassing is. Het is het "infield-fly"-regel, en het is ingegaan indien, met lopers op het eerste en tweede honk, wordt een pitch "dook" in goed gebied (dat is, het is hit hoog boven het infield). Indien een scheidsrechter beslist dat de pop-fly is waarschijnlijk gemakkelijk worden gevangen door een infielder, zal de scheidsrechter de infield-fly regel roepen. Het beslag zal onmiddellijk worden verklaard uit, en het spel is voorbij (met alle lopers nog op hun bases). Deze regel is bedoeld om de verdediging te voorkomen dat opzettelijk laten vallen van een pop-fly en vervolgens dwingen de lopers die zijn bedrijf had op hun bases verwacht dat de pop-up te worden gevangen. Aldus wordt de verdediging verhinderd tricking de rakende team in een makkelijk dubbelspel (of zelfs een triple play).
  3. 3
    Er zijn een aantal andere honkbal regels die niet vaak worden ingeroepen, en de beginnende speler zou niet worden verwacht dat ze kennen. Beginners kunnen rekenen op ervaren spelers en coaches te helpen om meer te leren van de fijne kneepjes van het spel.

Tips

    • Er zijn veel materialen beschikbaar zijn (boeken, video's, enz.) die het onderwerp van het spelen van honkbal te pakken. Kopen of lenen van dergelijke materialen kan zeer nuttig zijn.
    • Er zijn een aantal artikelen bezoek Google die kunnen helpen ook (zie hieronder).
    • Niets is echter neemt de plaats van fysiek beoefenen van het spel. Misschien vindt u dat met enige oefening, spelen honkbal (net als vele andere ingewikkelde taken), wordt bijna intuïtief, heel leuk en niet te vergeten!
    • Vraag vrienden die honkbal spelen om u meer weten over de basics te leren, omdat ze alle vragen die u zou kunnen hebben kunnen beantwoorden.

Waarschuwingen

    • Draag beschermende kleding bij je bal te spelen. Batting helmen zijn bijzonder geadviseerd, en catchers moeten altijd dragen maskers, helmen, en borst, knie, scheenbeen en voet bewakers (dezelfde bescherming tegen slecht tips die plaat scheidsrechters dragen).
    • Vergeet niet om je ogen op de bal wanneer je aan het spelen bent. Baseballs zijn hard, en je wilt niet worden geraakt door een geworpen of geslagen bal.
    • Als je een beginner bent spelen verdediging, houd uw handschoen in de buurt van je gezicht, dus als een bal wordt geraakt of geworpen aan u, heb je minder kans om te worden gekwetst door het (en meer kans om het op te vangen).